torsdag 27. februar 2014

Det er rart hvordan tiden flyr og jeg ikke rekker alt jeg planlegger at jeg skal gjøre.  Beklageligvis er blogging blitt litt glemt, men her kommer i hvertfall noen ord.

I disse dager har vi begynt å kutte stoffer og planlegge hva som skal være med til Kristiansand på årsmøtet i NQF.  Vi gleder oss veldig, og håper å se mange av dere der.  Denne toalettmappen er etter et Bente Malm mønster som heter "Paris"  Vi kan lage stoffpakker til denne. 

Denne lekre stoffserien fra Moda heter Front Porch, du finner den i nettbutikken.  Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal sy av disse stoffene, men tror nok kanskje det kommer til å bli en vårlig løper i hvertfall.
Takk for at du tittet innom bloggen vår!
Quiltehilsen fra Anne Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar